لیگ برتر ایران(خلیج فارس)

لیگ برتر ایران(خلیج فارس)
 

سرپرست تيم فوتبال پيکان گفت: قطعا با فشنگچي که به تعويضش معترض شده بود برخورد جدي خواهيم کرد.


 رضا ر‌هقي در خصوص شکست 2 بر صفر پيکان مقابل سپاهان، اظهار داشت: بازي بسيار سختي مقابل سپاهان انجام داديم. به نظرم اين تيم يکي از بهترين‌ تيم‌هاي سال‌هاي اخير را راهي ليگ چهاردهم کرده است و بسيار قدرتمند است. البته ما هم تيم دست و پا بسته‌اي نبوديم و چندين موقعيت داشتيم که متأسفانه نتوانستيم از آن استفاده کنيم.

به گزارش فارس، وي در مورد جو موجود در ورزشگاه اصفهان و شعارهايي که عليه رحمتي داده مي‌شد، خاطرنشان کرد: واقعا جو ناراحت‌کننده‌اي وجود داشت. رحمتي هم بازيکن ملي‌پوش و بزرگي است و هم در قهرماني اين تيم نقش داشته است. به نظرم تعداد اندکي از تماشاگرنماها کم‌لطفي کرده‌اند. ناظر مسابقه اين موارد را يادداشت کرد و اميدوارم ديگر شاهد چنين مواردي در ورزشگاه‌ها نباشيم.

سرپرست پيکان در مورد اينکه بار ديگر ووريا غفوري به رحمتي گل زد، يادآور شد: به هر حال شرايط مسابقه است. زماني که به يک موضوع بيش از حد توجه مي‌شود همان اتفاق رخ مي‌‌دهد، شرايط مسابقه غيرقابل پيش‌بيني است و احتمال هرگونه حادثه‌اي وجود دارد.

وي در مورد اينکه اميرحسين فشنگچي پس از تعويض معترض بوده، گفت: ما که در نيمکت نشسته بوديم اين موارد را ديديم. به هر حال بايد اصول رعايت شود و بازيکن پس از خروج از زمين با بازيکن تعويضي دست دهد. قطعا برخورد جدي مي‌کنيم و هم‌اکنون هم او در اختيار کميته انضباطي قرار گرفته است و در تمرينات حاضر نمي‌شود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 11 مرداد 1393برچسب:, ] [ 18:42 ] [ محمد صادق شریفی ] [ ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار لیگ ایران
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خلیج فارس و آدرس lciasi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 6
بازدید کل : 9430
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1